رئیس تبلیغات اسلامی ملایر مطرح کرد؛

برگزاری مسابقه «همراه با نور ولایت» در ملایر 

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ششمین دوره مسابقه «همراه با نور ولایت» در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی گفت: سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» با همکاری کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج‌البلاغه ملایر به صورت فصلی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقات برگرفته از حکمت‌های نهج‌البلاغه است، افزود: این مسابقات طی ۵ مرحله برگزار شده که مرحله ششم این مسابقات نیز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه این مسابقات طی ۵ دوره گذشته از حکمت یک تا ۲۰۰ آن برگزار شده است؛ تصریح کرد: در هر دوره ازر مسابقه ۴۰ حکمت به عنوان منبع مسابقه برای شرکت کنندگان بارگزاری می‌شود.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به استقبال پرشور علاقمندان به شرکت در این مسابقات از سراسر کشور، تصریح کرد: ششمین دوره مسابقات نهج البلاغه «همراه با نور ولایت ۶» براساس حکمت‌های ۲۰۱ تا ۲۴۰ نهج البلاغه (ترجمه ارزشمند محمد دشتی) به صورت مجازی خواهد بود.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه در روز یکشنبه ۲۸ خردادماه از ساعت ۲۰ شب به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir وارد شده و ضمن ثبت مشخصات خود تا ساعت ۲۱ شب فرصت دارند به سوالات تستی پاسخ دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینک نتیجه مسابقه حداکثر تا دهم تیرماه از طریق همین سایت اعلام می‌شود؛ گفت: بعد از اعلام نتایج به برگزیدگان مسابقه به ترتیب به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم ۳ میلیون ریال، نفر سوم ۲ میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم به هر نفر یک میلیون ریال و نفر یازدهم تا سی ام نیز هر کدام ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.